Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jídelní menu pro mobilní telefony s Bluetooth
Dzurňák, Tomáš ; Letko, Zdeněk (oponent) ; Novosad, Petr (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat aplikaci pro mobilní telefon a stolní počítač, která umožní v restauraci pomoci mobilního telefonu procházet jídelní menu a následně zadávat objednávky. Stolní počítač poskytuje informace z jídelního menu a spravuje objednávky. Stolní počítač je schopný komunikovat naráz s více mobilními telefony simultánně. Komunikace mezi mobilním telefonem a stolním počítačem je realizována pomoci bezdrátové technologie Bluetooth. Uživatelské rozhraní mobilní aplikace je navrženo tak, aby se ovládalo intuitivně a bylo dostupné ve více jazycích. V závěru jsou navržena možná pokračováni v projektu.
Jednoduchý IS pro mobilní telefony pro evidenci hovorů
Matejovič, Martin ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Ščuglík, František (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá programovaním aplikácií pre mobilné zariadenia, technológiou Bluetooth, implementáciou programov ktoré túto technológiu využivajú a technológiami a nástrojmi ktoré sa využívajú na mobilných zariadeniach.
Složitější hra pro více hráčů pro mobilní zařízení
Kojecký, Vladimír ; Láník, Aleš (oponent) ; Zuzaňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace na platformě J2ME. Jedná se o hru pro více hráčů pro mobilní zařízení komunikující mezi sebou pomocí technologie Bluetooth. Aplikace, nazvaná BTbomb,vychází ze hry, známé pod název Dynablaster či Bomberman. V této práci je podrobně popsán návrh celé aplikace a způsob řešení implementace tohoto návrhu. Dále jsou zde popsány problémy, které mohou nastat při vývoji mobilních aplikací, a způsoby, jak se těmto problémům vyvarovat nebo jak je řešit. Cílem této práce je poskytnout čtenáři detailní pohled na vytváření této a jí podobných mobilních aplikací.
Knihovna pro podporu karetních her na mobilních zařízeních
Hodek, Václav ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem knihovny pro podporu karetních her na mobilních zařízeních na platformě J2ME a také obecnými doporučeními užitečnými pro vývoj a testování. Samotná knihovna je pak navržena s ohledem na co největší podporu nejen ze strany mobilních telefonů, ale i desktopových systémů, což je výhodné zvláště při testování knihovny. Knihovna by měla být schopna řešit co nejvíce různých druhů karetních her.
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
JavaME aplikace pro sázení na sportovní zápasy
Kubalík, František ; Müller, Jakub (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a realizaci aplikace pro mobilní terminály, která umožňuje uživateli sázet na sportovní zápasy. Funkčnost této aplikace je závislá na centrální databázi, jejíž návrh je také součástí této práce. V první části jsou popsány základní vlastnosti programovacích jazyků, které byly pro realizaci projektu použity. Postupně je tedy popsán jazyk Java, SQL a PHP. Zmíněna je také správná tvorba tabulek a popis problémů, které mohou při návrhu databáze nastat. Další kapitola pak popisuje samotnou realizaci celého projektu. Je zde popsána zvolená metoda a podrobnější popis realizace jednotlivých částí, ze kterých se projekt skládá. Tato část obsahuje také testování vytvořené aplikace.
Demonstrační aplikace Symbian S60
Hlobil, Marek ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá operačním systémem Symbian S60 pro mobilní telefony. Je zde popsána struktura operačního systému Symbian a rozebrány jsou jeho stěžejní části. Hlavním cílem práce je demonstrace možností tohoto operačního systému na příkladě. Pro tento účel byla vytvořena aplikace vprogramovacím jazyce Python, která filtruje zprávy SMS na základě uživatelem definovaných pravidel.
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
Jednoduchý IS pro mobilní telefony pro evidenci hovorů
Matejovič, Martin ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Ščuglík, František (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá programovaním aplikácií pre mobilné zariadenia, technológiou Bluetooth, implementáciou programov ktoré túto technológiu využivajú a technológiami a nástrojmi ktoré sa využívajú na mobilných zariadeniach.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.